Thursday, April 21

Yang Yoseob Wife Wannabe


Hi & Assalamualaikum.



Ada budak ni kecik kecik dah gatal nak kahwin . Pastu cilok Yang Yoseob dari aku pulak .Mandi nyanyi lagu BEAST.Pakai baju nyanyi lagu Beast .Dalam kereta pun nyanyi lagu Beast . Kalau sehari tak nyanyi part ''everyday i shock shock , everynight i shock shock '' mesti tak sah tu pun nyanyi semua part Yoseob , part ahli lain tak nyanyi demand betul .


Dah tu ade cita cita nak kahwin dengan Yoseob siap kate '' nanti eera nak kahwin dengan Yosob '' .Pastu kalau aku cakap Yoseob tak nak kahwin dengan budak kecik macam eera mesti dia nak gadoh dengan aku . Aku pun tak paham la , k amek la Yoseob tu aku amek Usop Wilcha lagi bagus . 










Nama : Iylia Nursareera Binti Faizul
Umur : 4 tahun 
Cita-cita : Nak kahwin dengan Yang Yoseob 








K , eera amik la Yoseob tu nanti kahwin ajak acik taw . Acik nak merajuk ni bai .




No comments:

Post a Comment