Wednesday, April 27

who am i , who i am


Hi & Assalamualaikum.


Siapa suka saya ? mestila awak tak suka kan ? Tak pe awak sila bla sekarang tekan close tabs awak pastu publish kat facebook yang blog saya ni tak best . Ada saya kesah ke ? Sejak dua menjak ni saya mengalami pergolakan dengan jiwa dan emosi sebab saya stress William nak kahwin dengan Kitty da hahahah . alololo Kate please don't mad at me , saya sayenggggg awakkkks lebihssss .


Hari ni saya nak buat biodata saya , ala macam kita buat masa kita budak sekolah rendah dulu . Masa tu buat sebab kita ingat kita akan berpisah la konon padahal kawan ngam sampai sekarang hehehe.

Nama itewww Nurul Aqilah iteww tahu nama iteww tak sedap macam name mikewww . Umur iteww 18 tahun , iteww anak no 3 . iteww la yang paling comei dan gedik dalam keluarge iteww . iteww suka bodek ibu ayah iteww , kakak kakak itewww selalu jeles dengan itewww . bila iteww beli barang yang bagus bagus , kakak kakak iteww cakap tak bagus tapi iteww diam jela .

iteww suka giler kat abang korea . tapi kawan-kawan lelaki iteww selalu kutuk orang korea , orang korea tak salah . iteww selalu berangan nak kahwin dengan orang korea tapi kakak iteww selalu marah kate itewww perasan . Hari tu itewww mimpi itewww kahwin dengan G-dragon meyh , mengkome jangan tak percayewww taw.


iteww boleh le berbahas mandrin , hangul , kanji . Tapi sikit-sikit jela . Bahasa mandrin paling best sebab kawan itewww kebanyakan orang cina . Kawan itewww selalu speaking mandrin dengan itewww hehehe pastu iteww pun perasan la itewww ni kacukan cina . eh eh jangan tak percaya ade orang pernah ingat itewww ni orang cina taw KLIK SINI


iteww kalau bole nanti bila kahwin nak tema garden.iteww memang dah siap cakap kat family iteww yang iteww nak tema garden jadi adik beradik iteww yang lain tak bole la cilok idea iteww ni.Tapi iteww risau satu pekara nanti bila iteww dah kahwin , iteww ni jenis yang tido lasak kot . Enta le iteww tak tahu nak explain . Itew suka tido kaki bukak luas-luas sampai tak de orang bole tido kat sebalah iteww . iteww tak suka kongsi katil sebab iteww rase katil tu kecik je saiznya , tak kira la size queen ke , king ke tetap kecik iteww sorang pun tak muat . Tu la masalah utama itewww 


BERSAMBUNG .........




No comments:

Post a Comment