Thursday, March 10

wa ingat lu cina


Hi & Assalamualaikum..



selamat pukul 12 tengah hari dong . entry hari ni gila macam s.s *syokk sendiri . siapa sebenarnya cina ? siapa sebenarnya yang tanya ? okay citer ni terjadi time aku masih sekolah , time aku famous kat sekolah . dulu la weyh dulu . giler perasan tehhh T.T  kalau tak suka nak baca sila tekan X . 

 masa aku sekolah aku join kadet remaja sekolah . tapi aku tak aktif , aku ahli paling pasif  . hari rabu tahu datang sekolah pakai baju kaler hijau je . tu la yang aku tahu . kawad-kawad ni pun aku tak tahu sangat . ada sekali tu cikgu dende unit aku sebab kitaorang lembab giler nak bagi reaction , jadi dia pun suruh kitaorang buat push up . ko gilerrr dah la ramai orang tengok tapi geng-geng aku semua buat tipu-tipu . biler cikgu cakap ''down'' kitaorang semua tekan batu bata kat tapak perhimpunan biler dia cakap ''up'' bangun dengan muka yang happy . 


benda yang aku paling tak suka dalam kadet bajet *bukan remaja * ialah kawad . ciss , menyampah aku dengar nama ni pun aku nak termuntah pink . setiap ahli dalam kadet bajet ade kumpulan . pastu bercampur la dengan kaum india cina singh nya . pastu tengah dalam barisan ni tiba-tiba ada budak junior kaun india tanya  :


budak junior : akak , akak ni cina ke ?
me : tak dengar sebab sibuk bergosip pasal si S 
budak junior : akak ?
me : saya ke ?
budak junior : ha , akak ni cina masuk islam ke ?
me : tak la saya memang islam 
budak junior : yeke ? mata akak sepet pastu akak cakap pun sleng cina 
me : gelak-gelak *padahal hidung dah kembang giler .
budak junior : speaking bahasa dia dengan kawan dia sambil tengok aku *gaze eyes yang tajam giler  *




maaf yea , gambar aku semua gambar syok sendiri . ce tengok ce tengok sikit ade macam cina ke aku ni ? aku ingat aku macam korea hahahah giler perasan 



❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 






No comments:

Post a Comment