Friday, April 1

saya rindu awak , baby .


Hi & Assalamualaikum.



hai nama aku Nurul dan Aqilah , nak panggil dua-dua pun boleh . tapi lebih afdal panggil antara dua itu. aku tengah membuat latihan meringgankan jejari-jejari tangan aku supaya aku dapat menaip 50 patah perkataan dalam 20 saat dan apabila rekod telah tercipta aku akan menjadi orang pertama yang menempah penerbangan tambang murah air-asia yang berharga kurang daripada RM50 dan menaiki flight kelas ekonomi kerana aku kesempitan wang .



dan setelah aku tiba di airport SENAI aku akan menaiki teksi menuju ke KULAI JAYA beretmu baby kesayangan.baby aku berumur 4tahun , pandai bercakap , bermulut murai , perutnya buncit dan suka becerita tentang cerita hantu specially hantu kak limah . 



^

^

^

^

^



baby aku sangat gedikss

^


^


^



^









^










cowwwwwwwmeiiiiiinyaaaaa, tak payah la tengok gambar ni lama-lama aku tahu nanti bila dia dah besar korang nak masuk meminang dia kan ? ah ta payah , dia baby aku tanya aku dulu HAHAHA.



1 comment:

  1. kak qiqi , cmne nak buad yg posted by colour pink tu ? x reti le..huhuhu....
    pastu cmne nak buad header blog ?

    ReplyDelete