Monday, April 4

saya dengkii sangwattttttt kat awak !


Hi & Assalamualaikum.



Selamat malam ! saya nak buat pengakuan ni .Hehe.Saya sebenarnya ade hasad dengki .WHOA,AWAK NI JAHAT TAK BAIK  . Saya bagitahu awak sorang je yang saya ni seorang yang pendengki . 


Saya dengki kepada benda yang baik bukan kepada benda yang memudaratkan seperti saya dengki jiran sebelah rumah saya sebab anak dia kahwin buat majlis grand-grand sebab dia kahwin dengan jejaki berumur yang telah di bomohkan . TAK saya tak dengki kepada benda-benda begitu .Saya dengki kepada mereka yang mempunyai mata yang besar .SAYA DENGKI , SAYA DENGKI ohmayjay saya memang dengki dekat orang yang mempunyai mata yang besar daripada saya . 


Lepas menjadi anak dara yang berumur 18tahun , saya juga ingin mencuba mencomeikan , mencantikkan diri saya .Jadi sebab masa saya jadi budak old school dulu saya tak reti nak pakai maskara , lip bam semua.Ni tahu pasal ni semua pun lepas tengok mekap KAK LIMAH yang COMEWYYYYYY sangat .


Cakap jujur yang kelopak mata saya kecil walupun pada lumrahnya mata saya tak de la sepet mane , tetapi apabila saya mentry memakai '' eye shadow '' pada kelopak mata tidak akan kelihatan .Walaupun saya mencalit setebal 4m warna eye shadow tetap tidak akan kelihatan ==' sebab tu la saya DENGKI , DENGKI sangat kat FL sebab dia comei sangat pakai bulu mata palsu . SILA LIHAT INI : FL


Tehhhhhh , awak tengok FL begitu comei memakai bulu mata palsu dan awak semua sila cepat-cepat breimaginasi kalau saya yang pakai bulu mata tuu . confirm tak lawa weyh =='


*can't take my eyes over this video


No comments:

Post a Comment