Thursday, April 7

phobia #2


Hi & Assalamualaikum.


Selamat malam kawan-kawan .Nama saya MEATGIRL .Saya suka makan meat meat .Sebelum ni saya ade bagitahu korang pasal phobia saya kepada anjing kan ? Tak ingat sila kilik phobia #1 . Mesti korang rase saye ni menipu giler kan ? kejap saya yang phobia sekarang kakak saya yang phobia .Betul weyh betul , keluarge saya semua yang nak penyakit phobia je yang lain tak main la ,hehehe.


Cerita ni berlaku masa saya kecik lagi , masa tu kami sekeluarga tinggal kat tapah .Sila amik mood seorang ibu sedang membacakan buku cerita kepada anaknya okay ? Pada suatu hari,ibu mengajak kami mengemas stor , sedang sibuk mengemas stor angah terjumpa belt warna hitam siap bersinar-sinar gitu .Angah begitu terpesona dengan kebersinaran belt itu.Apa aku merepek ni . Selepas itu angah tanya la kat ibunya nak ke belt tu ? ibu kata amek la nak tengok . Angah pun mengambil belt yang disangkakan betul-betul belt .Ohhhhhhhhhmjyyyyy , belt itu sebenarnya bukan belt tetapi ular yang berwarna hitam . Giler terkejut kami semua sambil berlari keluar daripada stor .Lepas tu ibu call bomba lepastu bomba datang berlumba-lumba lepastu bomba berlumba-lumba nak tangkap ular tu . 


Dan sampai sekarang angah trauma dan phobia akan ular , sehinggakan ade iklan tunjuk binatang pastu dia ternampak ade ular mesti dia akan menutup mata pastu suruh tukar channel lain . Phobia kepada ular nama scientific nya ophidiophobia lagi panjang dan payah nak menyebutnya dari nama phobia saya hehehe.

No comments:

Post a Comment