Tuesday, March 29

my ideal guy

                                                                                                                                                           


Hi & Assalamualaikum.



selamat tengah hari , hari ini saya nak becerita pasal '' my ideal guy '' . ibu selalu tanye saya yang saya suka type lelaki macam mane . ade ke yang smart  ,   selekeh  , cool  ,  jiwang  .  saya memang suka lelaki yang smart , comei la wei kan kan ? 


1.A man who taller than me 




dari dulu saya memang suka lelaki yang tinggi macam minho ( shinee) , lee minho tapi paling suka jungshin cnblue dia memang menepati tahap ketinggain yang saya idamkan . he might look like a girl because he so slim but i love his charm .


2.A man that can sing and play instrument 







giler suka lelaki yang pandai nyanyi or pandai main ape-ape alat muzik . nanti biler hari jadi saya tak payah susah susah nak tempah orchestra  bagai , dia nyanyi untuk saya pun da rase macam '' awww so sweettttttt '' kalau dapat macam BRUNO MARS bahagianya :)


3.A man that can ''rap'' dan menari









kenapa la saya suka lelaki yang boleh rap yea . rap tu cool and lelaki yang boleh rap lagi cool tapi nak lebih cool kalau dia boleh menari macam junhyung BEAST kehkehekeh






4. A man that i can depend on 

lelaki yang ade di sisi saya . yang saya boleh buat macam kawan . yang tak akan nak berkepit 24 jam . awww 24 jam giler rimas . tak suka lelaki yang nak berkepit 24 jam . a man that can makes me happy and laugh 24 hours and have sense of humor . i really like it .


5.A man that have high taste in fashion








sape yang tak suka kalau boyfiee dia macam model atau fashionholic kan ? YES YES YES saya terlalu suka lelaki yang up to date yang pandai berfesyen and pandai jaga imej . korang semua suka ke kalau boyfiee or husband korang selekeh , eeeee tak kan . sekurang kurang nya mandi 3 kali sehari , pakai minyak wangi , sikat rambut dengan rapi pun dah okay .


6.A man that have ''glow skin ''






sebenarnya saya dari dulu obsess kat lelaki yang kulit putih atau kulit dia dari putih dari saya . tapi andai la kalau boyfie atau husband saya tan skin , jangan risau babe saya terima awak seadanya kalau warna kulit awak seperti taylor lautner heheheh :)


7.A man that have amazing haircut 





cakap jujur yang saya memang suka lelaki rambut pendek . tapi tak la pendek sampai telinga tu , pendek sampai bahu pun tak pe macam jungshin ❤❤❤❤❤❤❤❤❤


kenape semua gambar '' korea guy '' sebab my ideal guy memang orang korea konon macam dapat je tak pe la wei daripada justin beiber tu semua orang nak dia saya tak nak la berebut-rebut kan . ni saya dah pilih korean guy ade chance la korang nak j.b hahaha . pada ketika ini ideal guy ialah junhyung ( BEAST ) dan jungshin ( cn blue ) . ini baru ideal guy yang saya anggap macam ideal boyfriend bukan ideal husband yea . ideal husband maybe 5 tahun lagi baru saya fikirkan . hyun bin dan won bin ialah ideal husband saya .




2 comments:

  1. betul tu! ideal k'bnkkan manusia2 di malaysia is korean guy. muhahahahaha

    ReplyDelete