Tuesday, March 2

ponteng + dating = penat

telling you the truth
actually aku x pergi sekolah hari ni
boleh dikatekan
ponteng la kan
kan.kan
aku tanye ko ney
hahah
oke diam.


petang semalam aku mintak permission ibu and ayah nak ikot pergi
 ipoh hari ni
lepas ibu kate oke.
aku cakap la et pun nak pergi sekali
then ibu kate oke juge
hurayh.
hakhakhak

pagi tadi aku bagun pukul 7 then terus mandi tapi bukan ke sekolah tapi ponteng ke ipoh
hahah
et datang lambat kate nak datang pukul 7.45
tapi dye datang pukul 8.05
haisyhh et ouh et
janji x boleh pakai

tempat ponteng kami mesti lah parade
hooooo
parade tu belom pun bukak kiteorang dah tunggu depan
pintu masuk
pastu bape kerat orang je dah enter parade uh
semue pekerje kat situ cakap
selamat pagi
terase cam ayah aku punye mall je kan
hahaha

aku and et sebenarnye nak pergi beli buku kat novelhurt
pheww
buku-buku kat situ memang murah giler
aku beli cleo jan issue and dec 09
elle apr 08
female apr 09
buku seni
buku kerje ekonomi and account
heheh
memang banyak aku beli
aku x boleh a tengok magz-magz
lau boleh aku nak beli semuer.
magzholic kot
heheh

after that kiteorang round and round and round parade
tu.
penat giler kaki aku
lemah longlai dah dye
kiteorang pergi situ sini
tapi x beli ape pun
beli buku jew.
hahaha
duit kurang la.

memang best la hari ni
rase cam g dating je
we have gay day kan et
hahaha
no la a best day in my life
hehehe

masuk-masuk kerete
terus
zzzzzzzzzzzzzz
sampai bidor
oke le nak mandi la pluss kang semangat nak study tibe-tibe
ade kan
and pluss
ade master of study
weee.

No comments:

Post a Comment