Saturday, March 6

et vs ustaz zul .

ini hari kahmis punye cerite.lepas makan ape tah di kantin.aku pun x ingat la ape aku makan.ade class agame.time tu ustaz zul ajar tajuk yang paling famous.aku tahu korang memang suke bab-bab ni.PERKAHWINAN DALAM ISLAM.kiteorang belajar tajuk TALAK second famous.heheheh.

sekarang baru lah aku tahu kau lelaki x boleh ceraikan isteri kau kalau dia moon coming,hamil,etc.ini di panggil sebagai talak bid'i.faham x wey.aku tanye ko faham ke? aisyhh asal ko buat muke hodoh ha.hahha

selepas 30 minit gitu.et pun membaringkan kepalenye ke meja.sedang aku membace confession of a shopaholic aku terkejut kerane ustaz marah et.ustaz cakap macam ni.

ustaz : hey awak ni dengar ke x dengar ni.penat saye terangkan.
satu class : (sambil ketawa) yea ustaz kiteorang dengar la ney.

tibe-tibe ustaz menuju ketempat et dan berkate.

ustaz : syima bangun syima.saye tengah mengajar awak boleh tido.
et      : tiade pegerakan.
ustaz : malam tadi awak buat ape syima ?
et      : x besuara (mate tertutup)
ustaz : awak tadi bangun pukul berape syima ?
et     : dengan nada yang laju pukul 6.40
ustaz : pukul berape ?
et     : diam -______-
hajar : dia kate dia bangun pukul 6.40 *satu class gelak beso.
ustaz : lainlah kalau awak bangun pukul 5.saye boleh
           terime ni pukul 6.40.saye tulis name awak hantar kat
           faquan.guru displin.
et     :  hantar la ustaz saye x kesah.
          
hehe.memang lawak giler la ko ney et.

p/s : ustaz pun keluar class begitu saja.
         

No comments:

Post a Comment