Friday, February 19

cuti.cuti.cuti

cuti ney memang dibazirkan begitu je.
mukan nak bace buku or ulang kaji
qiqi oiii
yela aku tension la tak kan la nak asyik
study 24jam kan.
pecah la otak aku
isi-isi dye pon tekeluar nanti
bahahaha

aktiviti aku time cuti ney
memang buang mase
makan,tido,online,update blog,bace novel,telefon,texting.
menarik kan aktiviti qiqi
hahaha


i really wish x payah g sekolah minggu depan.
malas la.dah lah nak ujian topikal bende alah ape tah
beria jew.budak baru masuk sekolah dah nak
ade ujian bagai
tolong la cancel.
boleh x.
dah lah aku x bace satu apah puh.
mampus la.aku giler babun malas ney.
aku nak abish kan cuti aku yang tinggal lagi sikit ney


lepas sekolah bukak sure aku busy giler-giler.
first ujian topikal.aku kene study la walaupun sikit
second class tambahan dah start
third tusyen pun dah start
fourth aku nak amek subject seni lagi busy la nak buat
keje khusus lagi
mampus ko qiqi

dah x boleh nak maen-maen dah
x boleh ikot ibu and ayah g shopping
x boleh ikot mak mok and pak cik maen bowling
eeee
sian ko qiqi


ibu kate besusah susah dahulu
besenang senang kemudian
aku kene tinggalkan best friends
aku iaitu tv,laptop,handset

aku x tau la habish kan story cam mane
kite habish kan cam ney la
saye nurul aqilah.spm candidate this year
awak ??

 

No comments:

Post a Comment