Monday, November 7

Are You Happy Now ?




Dulu aku main myspace 
Aku suka tukar layout 
Kalau bole setiap hari nak tukar
Tak de siapa yang kenal aku masa tu.

Sekarang aku main facebbok 
Aku suka post gambar-gambar baru
Kalau bole nak post status hari-hari , post gambar hari-hari , like hari-hari
Tapi sekarang aku ade haters 

Lepas tu aku main twitter pulak 
Aku suka tweet tweet
Kalau bole hari-hari aku nak tweet semua kawan 
Tapi aku masih ade haters 


Dulu aku tak de haters
Sekarang ade haters
Dulu hidup aku ceria
Sekarang hidup aku bertambah ceria sebab haters selalu buat aku ceria


Dulu aku selalu tersenyum
Sekarang aku selalu senyum sampai nampak gigi
Dulu aku selalu ketawa
Sekarang aku selalu ketawa lama-lama


Dulu kalau aku pakai ape pun tak de orang nak kutuk
Sekarang pakai tudung lilit sikit je dah kena kutuk
Dulu dan sekarang 
Aku masih orang yang sama


Nama aku masih sama
Umur aku masih sama
Perangai aku masih sama
Kasih sayang aku pada keluarga , kawan , kucen masih sama


Aku Nurul Aqilah Ibrahim
Orang yang masih bernafas bersama korang
Orang yang masih bergelak ketawa bersama korang
Orang yang masih tersenyum bersama korang


Orang yang kadang kala kisah dengan pandangan orang terhadap aku
Orang yang kadang kala kisah dengan kutukan orang
Orang yang kadang kala menangis dalam bilik air sebab ada orang tak suka aku
Orang yang kadang kala belagak cool padahal hati terluka



No comments:

Post a Comment