Thursday, October 13

Surat Cinta Untuk Awak No 2



Kepada '' orang yang kita suka ''





Tahukah awak ?

 bertapa saya suka awak

Tahukah awak 

bertapa saya sayang awak

Tahukah awak

 bertapa gembiranya saya dapat melihat awak setiap hari

Tahukah awak 

bertapa sukanya saya melihat awak dari jauh

Tahukah awak

bertapa awak buat hati saya berdegup laju

Tahukah awak

bertapa sukanya hati saya bila dapat bercakap dengan awak

Tahukah awak

saya menunggu mesej dari awak setiap hari

Tahukah awak 

hati saya berbunga sewaktu menulis surat cinta untuk awak

Tahukah awak 

saya gembira bila awak panggil saya '' buah hati ''

Tahukah awak 

yang awak orang yang penting dalam hidup saya sekarang

Tahukah awak 

yang awak dalam senarai '' orang kesayangan saya ''

Tahukah awak 


yang saya risau suatu hari awak akan tinggalkan saya


Tahukah awak


yang saya risau awak takkan suka kat saya lagi


Tahukah awak


yang saya risau awak takkan sayang saya lagi 


Tahukah awak 


yang saya risau awak takkan cakap saya comey lagi


Tahukah awak 


yang saya risau awak takkan panggil saya '' buah hati '' lagi


Tahukah awak ?


Awak takkan tahu kan ? 


sebab tula awak kena bace ni '' buah hati '' 



No comments:

Post a Comment