Friday, May 27

Shesellsseashellsbytheseashores


Hi & Assalamualaikum . Dah lama aku tak update blog . Hehehe entah la aku sekarang ni busy bukan main sampai tengok jalan yang lurus pun aku kata jalan tu bengkang bengkok . Ah lantak la part tu ni nak tanya '' sape tengok NORA ELENA  kat tv3 pukul 7-8 setiap isnin-khamis tu ? syiokk kan weyh . K , dah cukup cukup dengan '' abang SETH TAN '' yang buruk dagu tu hikhik . 

Sekarang ni aku tengah serabut , bosan , sunyi jadi aku nak cerita pasal aku jadi budak form 6 . Form 6 ? what the hei ? Lu tak payah la kutuk Form 6 , Form 6 tak salah yang salah Pak Jabit dah cukup-cukup . Best kot masuk Form 6 . Aku dapat kawan baru , daapt cuci mata , dapat buli budak form lain , dapat duduk kat meja sendiri pastu budak-budak form lain usha peliks . Eh suka hati awok la , jeles la tu dia tak jadi budak Form 6 hehehe . From 6 best sebab :


1. Aku pergi sekola naik motor dah ni .

sekarang ni aku mana main kawan dengan budak-budak bus hup yik dah , aku kawan dengan budak-budak motor je . Ceh ayat belagak nak mampus padahal ade lesen L for LOSER baru hehehe . Pastu aku suka bila budak-budak lain puji aku omeyyy angatt bila awak otorr hehehe . 

2. Aku jumpa crush lama .

Dulu masa aku form 3 aku suka kat budak cina ni dia memang omeyyyy angaatt la samapikan dengan gigi gigi dia sekali aku puja hehe dan sekarang dia masuk form 6 dan hati aku berbunga bunga nak pergi sekolah setiap hari .


okay aku dapat bagi 2 sebab je sebab sekarang ni otak aku blank blank blank . 



No comments:

Post a Comment