Monday, May 9

Mother's Day Celebration


Hi & Assalamualaikum.


Semalam aku pergi sambut Mother's Day dengan family aku pastu aku bagi ibu aku bunga ros  k ni tipu , pekerja Eastin yang bagi hehehe . Aku tak bagi apa-apa pun hadiah kat ibu aku sebab aku rase adanya aku depan mata ibu aku pun satu hadiah buat ibu ceh padahal aku tak de duit  nak saving duit sebab nak beli jeng jeng jeng ...

Pastu kan masa kitaorang sampai kat lobby event tu da start jadi kitaorang semua cepat-cepat cari tempat . Duduk-duduk je along aku kenalkan semua kawan , chef Eastin kat kitaorang . Ish ish ish ingat ade la abang hensem kot kot bole ngorat tapi tak de pun hehehe . Semua orang yang along aku citer semua berbeza dari yang kitaorang dengar contoh CHEF SORI memang betul nama dia SORI . Along aku citer macam SORI tu gemuk , badan besar , botak habish padahal SORI tu kurus , ade la jugak rambut ( agaknya dia pergi yunam hair care ) . Kan nampak benor nipunyaaaa ( mak cik aku cakap usop wilcha dulu penyanyi dah tu dia CEO syarikat ape tah fuh fuh fuhhhyoooooooo usoppppppppppppppppppp ) k tiba-tiba je .




baby tu comeiiiii tapi aku lagi comeiiii kot HAHA


akhirnya dapat jugak makan tempayaki tapi selalu dimakan mentah-mentah ni special sebab along aku yang masak dah tu aku makan sebab ada MEAT je heheh.







ni cantik


yang ni aku tangkap gambar je makan tak 



ni ade bangla sesat nak sangat tangkap gambar dengan ayah aku . OMGGGG


3 beranak ( nasib baik aku tak duduk tengah hehehe )



gambar ni buruk , aku tahu .




Ayah aku ni pemalu padahal kat rumah suka nak tangkap gambar macam malik nor hehehe



Pastu balik rumah along aku call kate kawan-kawan dia kate yang eh tu adik akak ek ? lain la muka dia dengan akak ? dan aku kata yang aku anak angkat kat ibu dengan ayah , ibu ayah gelak - gelak je hehehe.



AKU TAHU AKU BAJET NAK JADI HANA TAJIMA JADI , APA SALAHNYA KAN ? 




2 comments:

  1. nice ape u pkai cam tajima. hehe
    nk pkai tpi tak reti T_T , wuwuw

    ReplyDelete
  2. senang jela nisa , semua orang punn bole ikut style hijab dia :)

    ReplyDelete