Wednesday, May 4

A Day With My Cousin .


Hi & Assalamualaikum.


Hari tu saya pergi sambut birthday cousin saya . Ceh ceh konon nak menunjuk macam saya je cousin terbaik . Eh suka hati saya la , awak jeles kan ? hehehe . Tahun lepas pun saya sambut birthday cousin saya ni , tahun ni pun sambut sekali walaupun sekarang dia dah pindah ke Kulai , Johor . Cakap macam kulai tu dekat je .




ce awak tengok cake dia , BR tu . Giler tak aci :(






Besday Boy nak potong cake . Korang nampak tak ais cube kat keliling cake tu ? TAK nampak yea , tengok gambar kat bawah ni 





nampak tak yang saya bulat warna merah tu ? tu ice cube giler hebat la . Masuk dalam mulutkan terus keluar asap kat hidung . Fuh fuh fuh . 








Nampak tak asap tu ? Saya la giler bijak nak jadi einstein secara mendadak pergi buat eksperimen masukan ice cube tu dalam ice lemon tea saya dan rasanya fuh sedap sekali . Rasa macam air soda tu 






Ni baby saya , orang da habish makan baru nak bangun . Dah tu gediks nak pose lebih-lebih hehehe








group photo . Blur je ? Tak bolela nak tunjuk muka ahli keluarga saya yang lain , bahaya la . Nanti awak semua nak add family saya kat fb lepastunantilepastu abang yang depan sekali tu bajet HOT 



esoknya semua malas nak pergi sekolah . Dah tu ikut kitaorang pergi mandi kat Bukit Tinggi pulak ish ish ish .








Pastu kitaorang pergi Pantai Desaru tenogk-tengok je tak mandi pun . Pastu tersesatla gambar ni pulak heheh.pastu balik-balik rumah terus upload gambar . Tengok ni tengok ni :




okay , sila tutup mata dulu . saya ade surprise ni . 1 ... 2 ... 3 ....









No comments:

Post a Comment