Monday, March 7

Top 2 #


Assalamualaikum...

selamat malam kawan-kawan . tadi saya pergi mcd pastu tengah makan ni tibe-tibe teringat kenangan gempak giler kat mcd . saya ni kaki makan , tapi suka makan makanan yang mahal-mahal like fast-food , western food and etc .






makan punya makan teringat kat cerita : 


2# aiyooo nyonya , lu pusing stering aje la 

  satu hari tu , saya nak makan mcd so ayah drive- tru je la . pastu lepas dah bayar semua ni nak pergi amek la makanan yang diorder tadi tu tapi tengok macam jam . tunggu punya tunggu keter depan punya depan tu tak begerak so kitaorang dalam keter ni dah panas la . even air-cond terpasang pun kalah tahu ? pastu ayah turun pergi tengok ingat ade accident buat ade nyonya ni dia nak fort ranger , tapi dia takut nak pusing stering sebab dia takut keter dia calar . giler nampak sangat dia sayang keter lebih dari nyawa kan ? pastu ayah bagi la instruction kate pusing stering tu ke bla bla bla tapi tak de ape-ape yang terjadi sampai ayah sendiri yang bawak keter nyonya tu and semua orang lega sebab dapat makan dan pulang .


drum roll please *doooom doommm dooooommmm 




no 1# abang nak sudu .

kejadian ni berlaku kat mcd jj . mastu tu along ,angah , ibu , ayah semua ada . sebab kami anak -anak ni dah lapar kami pergi la order dulu kat mcd tu . pastu makanan pun samapi la . time nak makan ni sudu saya tak de . makan burger guna sudu ke ? gua makan bubur le bhaii mesti la guna sudu kan ?  sebab malas giler nak bangun  kami adik-beradik ni siap lat ta li lat lagi nak tengok sape yang akan pergi mintak sudu . last-last saya kalah pastu dengan berat hati dan kakinya pergi la jugak kan . masa nak pergi mintak sudu tu , abang kat cashier tu tengah tuduk 



me : abang nak sudu satu ?


gua tunggu dia bangun 


abang : abang ko panggil 


me : dalam hati berkata ( omg , dia laki betul la dia abang . )  gluppp gluppp *telan air liur  sambil perhati seluruh muka dia and perasan dia pakai eyeshadow pastu secara automatic cakap " opppssss , sorry kak nak sudu satu ''


abang yang menggaku kakak : '' nak sudu satu je ke "  *siap senyum ronggeh lagi 


me : a'ah satu je * tahan nak gelak 


pastu balik tempat duduk along dengan angah dah tergelak-gelak giler malu dongggg . pastu time nak balik abang sebelah kakak eye shadow tu cakap terima kasih pastu dia gelak-gelak . gua gilerr malu . pastu jalan laju-laju heheheh .


2 comments: