Wednesday, March 9

adik kaw tu , tengok korea tak hingat dunia .


Assalamualaikum...




selamat malam dong , hari ni kita guna kata ganti name ''gua'' baru ada class weyh . 


gua ni peminat tegar korea , ape-ape pasal korea gua amek tahu . kiranya kipas susah mati ( die hard k-pop) konon la konon . gua minat korea dah lame sejak lahir-lahir lagi kot . nampak sangat menipunya hehehe . dulu waktu gua ni addicted giler nak mati kat korea hai-hari gua tengok tv , bukak laptop layan youtube sekarang pun same je tapi tak seaddict macam dulu . 


leeinjun:

YEAH beast!! Im proud *cry* i can feel the pain when your first debut.
i'm big fan of BEAST since their debut okay ?


teringat zaman ft-island mula-mula debut , giler terpikat kat hongi dengan sekali pandang . phewwwwwww giler comei taw ft-island mase diaorang mule-mule debut . giler inoccent je muka . pastu teringat lagi time snsd aka girl generation mula-mula debut gua la antara peminat terawal yang minat diorang . ni belum part yang aku jatuh hati kat jaejong waktu tvxq tak berpecah lagi . 


dulu time masih sekolah balik-balik rumah je terus menghadap komputer layan youtube cari video korea tak kira la lagu ke , citer ke semua gua layan sampai malam pun ade . dulu sebab kakak kakak gua tak minta sangat kat korea , gua kene curi-curi bukak youtube nak dengar lagu baru pastu pasang volume pelan-pelan sebab takut diorang menyibok heheheh . pastu kalau layan citer yang emo sikit siap amik blanket tutup kepala semua padahal nak cover nangis hahaha . 

sekarang pun same jugak , hari-hari tengok citer korea dengar lagu korea pastu selalu kena marah dengan ibu dengan ayah padahal ibu pun sama layan citer korea macam '' grudge of gumiho'' , '' slave hunter'' , ''cinderella stepsister'' dah tu kalau dah pukul 9 malam gua masih tak tukar channel lagi ibu dah bising suruh tukar . pastu biler gua tengah study siap ketuk bilik tanya channel kbs berape . ish ish ish tak faham betul gua hehehe .



*sejak dua menjak ni chansung nampak handsome la weyhh woot wooot ❤❤❤





No comments:

Post a Comment