Sunday, January 30

kawasan kejiranan saya

setiap orang ade rumah dan ade jiran kan ? aku pun ade rumah dan ada jiran . rumah aku tak la besar macam rumah korang . rumah aku kecil je tapi aku suka dia . walaupun dia begitu gedik aku tetap suka dia . walaupun dia kecik dari rumah orang lain aku tetap suka dia.




rumah aku agak jauh seinci eh sedepa ke ? bukan kot . 30 tapak kaki kot . aku anggarkan saje . rumah aku sidikit jauh dari rumah jiran-jiran yang lain . rumah aku jenis rumah lot ala rumah sebijik sebijik tu . aku bukan nak bangge rumah aku rumah lot ke ape , tapi aku memang suka rumah spesis ni . aku tak suka  kurang gemar rumah yang rapat sebelah sebelah . sebab ape ? sebab bila jiran aku gelak macam ni :








akan kedengaran la di rumah aku dan aku amat tidak sungguh menyukainya . lo ngerti ? kedua aku kurang gemar rumah yang rapat sebab : 


burritoshopsoundtrack:

mapsandmixtapes:

-coveritup:

-thecabparade:

rhftgjhrjfkd

CANDICE OMG :-((((((((((((((((((

omg jsghsgjs

OH MY GOD BABY




baby suka nak main pastu nak nangis kuat kuat . eh , bukan i tak suka baby aku loike baby so much .ketiga aku kurang gemar rumah yang rapat sebab : 



beastlygikwang:

kpopguyz:

junhyung

 This guy.

nanti jiran aku hot macam ni macam mane ? nanti mesti aku terkesima gila kat dia . pastu kalau jiran aku macam ni macam mane ?




jiran aku 'nerd' macam mane ? tapi nerd nerd pun dia nampak hensem kan dalam gambar ni ? kan kan kan ? tapi kalau jiran aku macam ni macam mane ?






macam mana kalau jiran aku suka kat aku ? tergila gila kat aku ? susah aku macam ni kan ? tapi yang ni paling parah kalau jiran aku JUNHO , NICKHUN & JIWON macam mane ? lagi parah wei .sebab diorang terlampau terlalu sangat paling ter cute .






tu la sebab aku kurang gemar rumah yang rapat sebab perkara di atas mesti akan berlaku kan ? HAHAHAHA .



No comments:

Post a Comment