Monday, December 13

braces , hanis zalika pun pernah pakai tahu ?

*mood : like to speaking in indon dialect 




hari ini gue rinduu dia . dah lebih 4 tahun gue tak ketemu sama dia . gue dengan dia selalu bersama kemana sahaje . dulu gue dengan dia selalu bersama-sama kena gelak dengan orang , tapi dia selalu tersenyum je . gue menyensal kerana tak pernah nak tangkap gambar berdua bersama dia kerana gue nampak hodoh sekali .


dulu orang selalu gelakkan dia tapi sekarang orang lah yang berlumba-lumba nak pakai dia konon nak ikut trend kan ? cis , baik tak payah pakai sekadar rase pakai dia nampak lebih 'cool' . dia tu lebih dari kawan setiap hari 24/7 mesti melekat dengan gue lebih dari bf lah dia tu . 


masa form 1 gue selalu kena gelak dengan kawan-kawan yang lain.jadi gue pun sorokkan dia . gue jelah satu satunya budak yang ade dia time tu . mase year 6 time mule mule pakai dia semua orang gelak and panggil gue 'budak pengdakap gigi' ia dia tu ialah braces . wahai braces gue yang cantik lagi menawan gue rindu lo . dulu time pakai braces doktor  gue sangat lawak . setiap kali nak tukar getah dia mesti dia suggest warna yang bright giler macam hitam dengan merah la lawak dol . gue pun rinduu doktor gue .dulu gue rase hodoh pakai braces ni but after that baru sedar yang gue ni berbeza dengan orang lain sebab braces tu lah . kalau setakat nak pakai braces sebab nak nampak 'cool' baik tak payah la gue cakap buang duit mak bapak je . 




p/s : lepas gue pakai braces tu ramai pulak kawan gue yang dulunye mengkutuk gue pakai braces jugak . lawak lah diorang tu 'paku dulang paku sepih mengata orang dia yang lebih '



No comments:

Post a Comment