Sunday, December 12

20/12

20/12 ? what the ? kenape saya punye tajuk entry macam ni ? this is because 20/12 tarikh keramat tahu ? tarikh ni tarikh betuah saya . saya akan bebas dijajah oleh seekor lembaga merah jambu yang perasan dia besar heheh T_T ( buat muka toye macam nie biler anda rase nak muntah oke ? ) . 

20/12 sangat best sebab saya tidak akan ke sekolah lagi pada tahun depan tapi tak best sangat kot sebab tak dapat jumpa pak cik guard , kakak kantin , mak cik mak cik yang mulut kepoh iaitu my best friends and my other classmates .tak payah pakai baju putih kain biru tudung putih kasut putih . sepesis je wane baju sekolah kan ? tak menarik langsung . patutnya kite kena pakai baju warne merah supaya menggelakkan berlakunya kes culik sebab warna merah kan bright giler jadi penculik kena pakai spet if nak culik pelajar-pelajar sekolah tapi mooo pasti kejar 

*moo uh lembu 

20/12 saya balik pukul 4 petang . lambat kan kan kan ? kelas saya lah yang paling last di dewan itu . nak pukul 4 petang nanti datang lah sekolah saya bawak banner tulis " junho pun suka kat qiqi " buat macam tu yea gerenti saya tangkap gambar berdozen dengan awak and jangan lupa bawak bunga satu tan okey HAHAH

20/12 merupakan hari terakhir saya pakai baju sekolah . jadi budak sekolah yang ikut peraturan sekolah (padahal tak pernah nak ikut peraturan , asyik ikut peraturan sendiri) jadu budak hingusan yang dipandang rendah oleh senior form 6 walaupun kami form 5 yang paling lama sekolah di situ dan paling penting hari terakhir berjumpa choong yung ming  yahoo . siapa itu choong yung ming ? klik here and anda akan tahu siapa itu choong yung ming . 




No comments:

Post a Comment