Saturday, September 18

open house :)

kawan aku semua tinggi tinggi belaka macam tiang lampu . aku ni yang minum susu hari hari phun tak tinggi macam meraka . what happend ? how come . aku malu sewaktu menyambut meraka . malu do malu , tak tahu nak letak kat mana muka cumei aku nie . 


kawan lelaki datang awal , kawan perempuan hanya kak mun , kak wawa , elli dah tiqah saje yang datang awal . yang lain semua datang pukul empat . gelabahh aku time budak laki datang , malu tau malu . nasib baik mereka semua kawan aku kalau tidak aku risau diorang nak mengorat aku nie HAHAHA


*buat muka comei 


aku tak ajak ramai-ramai sebab ini bukan rumah terbuka aku . aku tak de rumah , aku pun menumpang rumah ibu dengan ayah aku macam mana aku nak ajak kawan aku yang ramai tu semua datang , heheheh


tak lama kemudian , poon poon poon . my girls datang , heheh . semua nya cun cun kacak kacak belaka . lepas makan , kiteorang tangkap gambar beramai ramai but faten , caza dengan neddy tak ade . rara tak dapat datang sebab pergi penang . kavi pulak sembut anak sedara dia . nirmal tak dapat dihubungi di facebook .



here some pic .





suka sangat gambar nie :)







No comments:

Post a Comment