Thursday, August 5

sebab kenape exam disukai oleh budak budak dan tak di sukai

1. Boleh tidur time dah siap


  hoho nie paling best gile cumei big bang lah.biler kite dah siap menjawab guru kate "sile diam murid-murid " so bagi mengisi aktiviti yang banyak mase itu tidur adalah jawapan yang terbaik . if p&p idok ehh guru nak bagi tidur sesuka hati  right ?


2. Takpayahlah nak bawak buku banyak-banyak. 



    nie giler best la . beg akan menjadi kendur kerane ape ? kerane buku-buku yang beratnye bertan tan itu tak payah di bawe di kala exam . why ? because semua murid-murid bawak nota , buku rujukan , idok ehh nak bawaka buku yang bertan - tan tu ko suke ke ? aku lagi la tak suke






3. Berpuase seketika


    biler exam guru suruh diam jadi time itu kite dapat berpuase seketike kerane mulut-mulut sudah di kunci . nak pandang kiri , kanan , belakang , atas lagi lah tak boleh so kite hanye mendiamkan diri lah .




4.Suasana silent


  sekolah aku tak penah diam time exam . ini merupakan faktor mengape exam paling dibenci oleh senior senior .
 budak budak hingussan semua buat bising dengan menjerit-jerit , memekak - mekak , melolonh - lolong . eeee wtf 


5.Tak boleh nak berfromspring dengan haifaa


    tak kire subjek or predikat aku dengan haifaa selalu mengutus surat wahal dia duduk di depan aku sahaje hehehe . tetapi bile time exam aku terpakse berjauhan 2cm away dari dia . sib sob sob . aktiviti formspring tak bergiat aktif.


6.Tak boleh makan .


 semase p&p budak budak kelas aku akan makan even guru mengajar kat depan . sanagat suke nie . HAHAHA . tapi time exam tak buleh wey . aku penah buat time trial pmr 2008 aku makan sambil jawab paper sejarah , nikmatnye wey .

No comments:

Post a Comment