Friday, August 6

-.-

ade budak nie , umor 17 tahun , aku bukan nak mengaibkan dia kat sini tapi tahap kesabaran aku tiada hadnye dah . budak tu tak suka aku , aku tahu tu .dia kan dia kan ***** aku .dia sekolah dengan aku .setakat tak suka aku , citer basi lah. mane ade orang yang pernah suke aku except my bff .aku dah menyesusaikan diri kot di anti , di drop dengan budak yang tak suka aku . tapi en aku pelik bin pelok kenape benci aku sedangkan aku tak kacau hidup diaorang phun .sangat muyskil nie .


*confused


kalau tak suke aku tak payah lah engkau nak copy setiap ayat - ayat cinta aku oiii . tak paham betul dengan engkau nie . teringin aku nak bagi link blog dia kat sini but aku fikir ko tanggung malu nanti so aku batal kan saje niat di hati . tapi aku benci , mual , jijik , jojik biler dia try buat-buat baik dengan aku . dok payoh ehh engkau nak pure-pure baik dengan aku.


tpi en aku nak tahu sangat , biler cakap , jumpe aku ko tak rase malu ke ? ko tak rase cemas sampai nak lari lahu-laju ke ? kalau aku jadi ko kan aku paling teramat sangat ( kesalahan tatabahasa) takut , malu , cemas di hadapan orang yang aku copy ayat dia .




P/s : engkau terase ke ? lantak pi la . HAHAH 



No comments:

Post a Comment