Friday, January 13

Letter to my future husband # 3

Dear '' suamiku , hubby , sayang , darling , buah hati , chagiah , honey , abeku '' .





Bila awak bace ni umur saya dah 18 tahun 3 bulan . Awak takkan terkejutkan macam awak baca surat-surat yang lepas Letter no 1 , letter no 2 hehehe.Saya menulis surat ni dalam keadaan romatik sambil dengar lagu '' you're so beautiful '' 


Semua orang sebelum berkahwin mestila melamar kekasih hati kan kan ? Nanti kalau awak nak melamar saya :


  1. boleh tak awak pakai baju kotak-kotak ? pastu pakai kasut converse ?
  2. kalau boleh saya nak awak nyanyi sambil main guitar kat saya 
  3. kalau awak pakai coat sambil menari pun lagi boleh
  4. kalau awak tulis kat kertas cakap '' My dear qiqi yang comey , will you marry me ? '' lagi cun melcun hahah
  5. kalau awak nak menari tango pastu propose saya pun boleh
  6. propose kat garden
  7. kalau awak buat video macam nabil pun lagi okay
  8. propose atas ferris wheel 
  9. propose atas hot air balloon
  10. propose depan rumah saya 

kalau dapat salah satu number kat atas ni pun saya dah cukup happy . Sebab semuanya impian saya . Impian cara lelaki idaman melamar saya hahaha . Bakal suami saya tahu saya ni gedik , banyak songgeh la , ape la tapi saya nak awak tahu yang ni cuma angan angan saya je 

No comments:

Post a Comment