Monday, November 21

Aliya Anas








Waktu aku darjah 6 aku kenal dia
Masa tu kitaorang tak rapat lagi 


Tiap minggu hari jumaat mesti jumpa
Sebab tuition science sama-sama


Then bila naik sekola menengah 
Tak contact , tahu nama macam tu je


Waktu form 5 jumpe balik
Jumpa kat tempat tuition jugak
Dia amik subjek ekonomi jugak


Allah maha berkuasa 
Dia temukan aku dengan alia lagi
Sekarang dia satu sekola dengan aku
Satu kelas lagi
Sama baris lagi 


Aku sayang dia 
Giler ke tak sayang
Dia faham aku
Selalu ada bagi semangat bila aku down
Kat sekola best giler sebab bole sembang kuat kuat bersama


Tapi ...
Ada orang tak suka aku kawan dengan dia
Aku terasa 
Aku terluka
Takkan nak kawan dengan dia pun tak bole
Tapi 
Apa aku peduli 
Semua orang bole berkawan
Tiada masa aku nak jaga hati orang lain 


Lastly ..










   Dear unni ,


thank you sebab sudi kawan dengan qiqi .
thank you sebab sayang qiqi
thank you sebab panggil qiqi dongsaeng hehehe
thank you sebab sudi dengar masalah qiqi
thank you sebab jadi unni qiqi
thank you sebab jadi diri unni sendiri iaitu ALIYA ANAS 



No comments:

Post a Comment