Tuesday, October 25

Bukan senang nak jadi NAQI





Hai !

NAQI is short form for Nurul Aqila Ibrahim

Bukan senang nak jadi aku 

Nurul Aqila .

qiqi , ah qi , ah chi chi .

Siapa kata jadi aku senang

Mata aku tak sepet mana , cuma kelopak mata aku sikit

Bila pakai eyeliner usah cakapla , mata aku tetap sama 

Aku gemuk

Berat ** kg

Tinggi 160 cm

Hidung aku tak mancung macam kakak-kakak aku

Kawan-kawan ku bilang aku ni '' anak angkat ''

Sebab muka aku jauh beza macam langit dengan bumi dengan kakak-kakak aku

Siapa kata jadi aku senang

Aku ni anak manja 

Susah sikit ngadu kat ibu aku

Sakit sikit ngadu kat ayah aku

Kena marah sikit ngadu kat kakak kakak aku

Tengok siapa kata senang jadi aku

Bukan senang nak jadi comei macam aku

Bila aku rasa yang aku ni comei

Semua cop aku bajet 

Semua cop aku perasan

Semua kutuk aku

 '' Ramai yang sayangkan aku, tapi ramai jugak yang benci aku. ''


p/ s : jadilah diri sendiri sebelum jadi orang lain :)


No comments:

Post a Comment