Saturday, September 24

Surat Cinta Untuk Awak

Kepada '' orang yang saya pernah suka ''






Awak jangan la risau pasal saya , saya okay jer . 

Saya takkan bunuh diri minum racun sebab patah hati . 

Lagipun saya dah besar 

Saya bukan budak perempuan yang tahu menangis bila orang buat saya . 

Saya bukan budak perempuan yang mengharapkan simpati orang .

Saya bukan budak perempuan yang lemah .

Jangan risau 

Saya akan tersenyum lebar lepas ini 

Saya takkan curi pandang awak dari jauh , walaupun saya tahu awak perasan akan itu .

Saya takkan melemparkan senyum manis saya pada awak .

Saya takkan menyimpan perasaan pada awak dah .

Jangan risau 

Saya tak benci awak 

Saya takkan bunuh awak

Saya takkan jeling kat awak 

Saya takkan tolak awak pastu biar awak jatuh dari tangga 

Saya takkan bubuh racun dalam makanan awak 

Jangan risau 

Yang saya akan menyampah kat awak

Yang saya akan bermasam muka dengan awak

Yang saya takkan berkawan dengan awak 

Jangan risau 

Sebab saya pernah suka awak

Sebab awak orang yang saya suka

Sebab awak comel 

Jangan risau 

Dan 

Jangan risau 


No comments:

Post a Comment