Sunday, September 4

Just Because I'm A Girl

Hanya kerana aku seorang gadis tidak bermakna kau boleh melukakan aku dengan mudah

Hanya kerana aku seorang gadis tidak bermakna aku lemah

Hanya kerana aku seorang gadis tidak bermakna kau boleh meninggalkan aku dengan mudah

Hanya kerana aku seorang gadis tidak bermakna kau boleh bercakap buruk pasal aku

Hanya kerana aku seorang gadis tidak bermakna aku akan menangis bila kau tinggalkan aku

Hanya kerana aku seorang gadis tidak bermakna aku akan sedih bila kau tipu aku

Hanya kerana aku seorang gadis tidak bermakna aku akan mempercayai semua kata-kata mu

Hanya kerana aku seorang gadis tidak bermakna kau boleh memalukan aku

Hanya kerana aku seorang gadis tidak bermakna aku lemah tanpa kau

Semuanya hanya kerana

aku seorang gadis




Hanya kerana aku seorang gadis tak bermakna aku tidak boleh bermain sambil memakai kain hehehe # peace yoo


No comments:

Post a Comment