Saturday, August 27

Merdeka Raya + Video Raya

Assalamualaikum gegurl boy boy hikhik . Lagi 2 hari nak raya dan saya tak begitu eksited seperti raya tahun-tahun sebelum ini . Mungkin sebab baju raya saya 1 pasang kot . Baju kita tahun ni warna hitam . Kita tak pernah ada warna hitam .

Tahun ni tahun kedua beraya dengan nikun , tahun ketiga beraya tanpa atok , tahun pertama beraya dengan tiga eekor baby tersayang ,tahun pertama buat video raya secara mengedik dengan kawan-kawan hehehe .

Tadi saya tengoh video mathlufi yang baru pasal malaysians . Wooo , serius buat darah merah saya berkobar-kobar nak sambut merdeka . Bila tengok video tu baru saya teperasan yang semua orang asyik update pasal raya kat facebook ( termasuk saya ) berbanding pasal merdeka .

Tahun depan saya akan menduduki STPM dan saya sedar akan itu . Tahun depan memang saya tak kan beraya sakan . Balik kampung pun bawak buku pastu bukak baca depan sedara depan tv . Boleh ke macam tu ? hehehe .

Lastly saya nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin . Saya mintak maaf kalau saya terkasar bahasa , terbuat benda yang tak manis , termegata awak semua ke , terupdate pasal awak semua dan ter ter yang lain hehehe . Saya nak awak semua tahu yang saya sayang awak semua . To all facebookers , blogger, kawan-kawan formspring , kawan-kawan sekolah , kawan-kawan rapat , buah hati , buah jantung , buah tangan tunggu saya post video raya .







No comments:

Post a Comment