Monday, August 8

08.08.11 / Happy Anniversary to me

Assalamualaikum , semua sihat ? dah lama tak update blog . Hari ini hari kelapan kita berpuasa dan juga Hari Ulangtahun saya dengan N yang dikasihi . Ramai kawan-kawan saya tanya 




'' qiqi , N tu N _ _ _ _ _ ke ? ''


'' chichi N tu boifren baru ke ?  



Kehadapan N yang tercinta , yang tersayang dan ter ter yang lain . 

  Saya sayang awak N . Awak selalu ada disisi saya bila saya perlukan awak . Bila saya dalam keadaan bahagia tahap maksimum awak selalu ada untuk menyimpan sejarah itu . Saya tak pernah marah awak meskipun awak berat . Saya sedih bila awak terkena air hujan . Hati saya sedih sebab saya tak dapat nak lindungi awak . Saya takut awak kesejukan . Dan bila awak kotor saya akan lapkan awak sambil menyanyi lagi-lagu cinta buat awak . Awak tahu kan bertapa sayangnya saya pada awak , bertapa saya cinta akan awak . 


N




Me and my N , k tulah N saya . stand for NIKON . Tapi saya panggil NIKUN # peace yoo. 




No comments:

Post a Comment