Monday, July 25

kalau saya ada buah hati



Hai buah hati , awak dengar sini . 


Kalau awak jadi buah hati saya , terima kasihlah .


Dalam berjuta-juta orang didunia ini awak menjadi milik saya 


Terima kasih tuhan kerana kirimkan awak kepada saya .


Dan jika awak ialah milik saya , saya akan lakukan ini untuk awak :




- saya akan meletakkan awak dihati saya 


- saya akan sayang awak sepertimana awak sayang saya


- saya akan tulis surat cinta setiap hari untuk awak , hanya untuk awak 


- saya akan nyanyikan lagu cinta hanya untuk awak 


- saya akan tersenyum dan senyuman itu hanya untuk awak 


- saya akan ketawa dan ketawa itu hanya untuk awak 


- saya akan merajuk dan merajuk itu kerana saya cemburu awak dengan orang lain


- saya akan bermain guitar dan melodi itu hanya untuk awak 




Dan 


Saya akan menangis 
Kerana 
Tangisan itu hanya untuk
Awak




Hai buah hati , inilah janji saya pada awak 



No comments:

Post a Comment