Tuesday, May 3

How I end up hating you .


Hi & Assalamualaikum.


Aku tengah menyampah ni . Sebenarnya aku jeles macam mane mamat umur 17 tahun suka bebeno kat awek umur 18 tahun . Da la same umur dengan aku , bail dia suka aku je hehehe. Mamat tu ialah Justin Bieber . Macam mane la dia bole couple dengan Selena Comess kan ? Nak kate aku ni tak selawa Gomes tak de jugak , nak kate aku kurang menonjol tak jugak sebab aku selalu mimpi JB . 


Aku tak berapa minat Selena . Bukan benci tapi wa bukan big fans . Kawan lelaki aku berduyun suka sangat kat Gomes . Dah tu bila aku tanye sape paling cute antara Gomes dengan aku , mereka akan terus jawab Gomesss . Tak payah pikir untuk 0.00 saat pun . fuhhhh .


How I End Up Hating Don't Like Gomess .


1) Bila Miley berlakon Gomes pun nak berlakon .

2) Bila Miley menyanyi Gomes pun nak nyanyi , dan haram satu lagu dia pun aku tak hafal .

3) Miley C jadi bintang Disney Gomes S pun nak sibuk .

4) Miley C nak Nick J si Gomes pun nak juge .

5) Miley C nak kawan dengan Taylor S , Gomes nak kawan juge .

6) Miley C buat video dengan best friend dia si Gomess pun sibuk nak buat .

7) Gomes tahu semua suka JB tapi dia tetap nak suruh BELIBER benci kurang suka dia.

8) Gomes suka benor hancurkan perasaan aku . Dulu dia dengan Nick aku tak cakap ape ape pastu dia tukar nak Taylor Lautner si abang badan ketak ketak pulak aku diam lagi ni nak JB pulak aku dah tak bole tahan heheh.

9) Gomes suka sangat kat orang yang femes je .

10 ) Gomes sebenarnya cute tapi aku bukan big fans dia .





Tak payah la nak benci aku sebab aku tak suka Selena G . Aku bukan tak suka aku kurang minat je .


2 comments: