Tuesday, August 31

raye raye raye

annyong , raye dah nak dekat dah kan ? kan kan kan ? aku tanye kaw nie jawab la . HAHAHA.tapi en aku tak excited seperti tahun-tahun sebelum nie . idk why but it's strange , it's really strange . i have a bad feeling about this raye . maybe it just my feeling but i still 'tak sedap hati' . 




*blank




tahun nie tak meriah seperti tahun lalu sebab aku SPM kan . jadi aku lebih utamakan SPM aku la .lepas uh , aku dah besar , mesti duit raye tak banyak sewaktu jadi 'budak hingussan' heheheh.baju raye phun tak glamor like yours . but its oke . i really love my baju raye . HAHAHA. 




tahun nie aku plan nak buat rumah terbuka lagi , seperti tahun sebelum nya . hehehe nak buat besar besaran kot sebab last year kat sekolah . aku macam nak jemput satu sekolah je datang heheh tapi aku tak mampu .so , i will invite my best friends , classmate and close friend just wait for my invitation oke ? if i didn't invite you that means i hate you hahaha.just kidding .




this raye my family and i didn't celebrate it at taiping because father have to ronde - ronde kampung di pagi raye and hari raye jatuh pade hari jumaat so ayah pergi sembayang jumaat after that baru balik taiping . tak syookkk la . kat sini tak besttt , tak ramai kawan nak maen bunge api kat kampung best gilakk . semua budak budak setiap rumah berebut rebut nak maen . rumah sini bunyi boooooommmmm rumah sane bunyi pulak booooommmmm
bestt la kat taiping . along nului phun tak balik raye tahun nie , dia kene keje pagi . hahahah padan muke. tapi jangan lupe duit raye adek yea :)



No comments:

Post a Comment