Tuesday, August 10

ramdhan al-mubarak

esok puase start teruje , excited hahahah.esok pagi bangun sahur makan ape ek ? emmm tengok je la . malam pulak pergi terawih and esok due orang gedik uh balik berbuke hehehe best nie mesti diaorang tekejut beruk :)




tadi kat sekolah aku , epa, elli and tiqah cerite pasal puase then aku teringat yang kecik kecik dulu aku tak penah puase penuh . ala engkau phun same jea kan ? tak nak mengaku pulak tak pe aku tahu la .kecik-kecik aku selalu :




1.bukak peti ais 


 sebab tak tahan lapar angat aku selalu duduk depan peti ais sambil bukak bukak pintu uh banyak kali . tutup bukak tutup bukak , kira lah bape kali aku bukak tutup pointu uhh HAHAHA .


2.curi makan tembikai


mase aku kecik , time uh aku duduk dengan mak cik kam (orang jage aku) aku dengan aiman puase tapi bile dah petang uh perut aku lapor sebab aiman lah dia ajak aku main then aku penat pastu mintak nak bukak puase tapi takut . so aku pergi dapur curi makan tembikai . aku ceduk sikit je.ulang alik ulang alik last last tertangkap . hohoho padan muke qiqi . pastu mak cik kam bagi lah aku dengan aiman makan tembikai .




*malu


inilah perangai aku time puase . alah time uh budak hingusan lagik so jangan lah amek kira oke . sekarng dah beso phun ade tinggal jugak kan tapi besebab bukan macam kecik-kecik sesuka hati je tinggal HAHAHAH .



No comments:

Post a Comment