Thursday, June 10

penyakit lame kembali !

ouh gosh sungguh aku x sangke penyakit lame aku datang balik.dah lame aku buang penyakit tu (cakap macam penyakit boleh pakai buang je ) hehehe . actually penyakit tu penyakit mengigau saje je buat macam gempak .dulu kecik-kecik aku kuat mengigau .antare koleksi cerite mengigau aku.




tidur dalam tandas




once upon time,time tu aku kecik lagi . dah masuk sekolah rendah la tapi x ingat la darjah berape.suatu malam aku menonton tv di ruang tamu bersame ayah,ibu,along dan angah.akibat mengantuk yang amat sangat aku pun tertidur di ruang tamu.lepas itu angah menyuruh aku pergi membuang air kerane aku dulu selalu kencing atas tilam.eleh kau pun same kan . so aku pun pergi le aku duduk di atas mangkuk tandas tu.angah aku kate dia dengan along cari aku ingat aku dah hilang padahal aku dalam tandas tengah tidur ayah aku yang angkat masuk bilik , selamat aku x bukak seluar time tu.hehe


korek hidung !

one fine night sedang aku tidur dengan nenyak aku tibe-tibe terjage dan terus memasukkan jari ku ke dalam hidung ku yang sangat comei itu.hahhaha.selepas itu aku mule mengorek hidung ku.then terus tidur semula.amat pelik kan saye phun x tau kenapekah itu berlaku.confused :)

cepat bangun cepat !

sebabkan mid year punye pasal aku penat mentelaah membace buku.pada suatu petang aku tidur dengan nyenyak nye tetapi dalam kepale aku berserabut sebab esok exam subject ekonomi asas,killer paper you know killer paper.jadi hati aku pun bergitu risau.tibe-tibe aku terbangun dah berkate "eh , cepat bangun cepat dah malam ni buku eko x bace lagi " lantas aku terus baring .


stefan sayang

korang ade tengok citer vampire diaries tak.eh tak apetai kau tak tengok best giler citer tu.hehe sebab boipren aku stefan salvatore berlakon jadi vamp.disebabkan terlalu taksub pasal vampire ni alku selalu bermimpi tentang stefan yahoooo.best la mimpi aku ade vampire.engkau ade ke ? tak de kan so diam ,  hahaha.suatu malam aku bermimpi tentang stefan dan tibe-tibe bangun lalu tidur semula.

aku selalu mengigau pastu tangan aku bergerak macam halau sesuatu and kaki aku menendang tendang sesuatu juge .


No comments:

Post a Comment