Wednesday, June 2

do i need a bestfriend ?

 bila umur dah 17 tahun neh makin banyak benda yang aku nampak. terserlah semuanya. kau boleh cakap " aku tak hipokrit " Tapi. bila tiba satu masa, sifat hipokrit tu akan keluar gak. semua orang pretend jadi baik. pretend macam dia lah angel. nak mencari kawan sejati memang susah tapi nak cari yang fake punya berlambak.


part yang paling best , biler depan-depan tunjuk baik like care pasal kite tapi dalam hati dia belakang kita, kita tak tahu.kadang-kadang uh dapat jugak tangkap air muke dia yang berpura-pura.dia ikhlas or not.and the weird parts is , kawan sama kawan pun nak jeles.sangat tak memahaminya.takpayah kut engkau nak jeles. semua orang ada ah bahagian dia memasing kenapa engkau sangat tak puas hati dengan aku ? tak bukan dengan aku sahaja bahkan dengan orang lain phun camtu gak. yang sangat bodohnya, kau jeles sebab lelaki. huh wtf ? kau nak amek, amek ah. aku menyampah tengok muka cemburu kau yang macam sampah tu.kau nak cakap pasal aku ke ape , cakap la wey.yang penting aku lagi PANDAI dan COMEI dari kau.tu je bab yang kau pandai. bab mengate orang , mintak jawapan biler exam then keesokan harinya buat muka dengan aku .tapi bab study aku dah boleh tersenyum lebar sampai nampak 24 batang gigi dengan kau :)


yang ini sangat interesting . time exam baru terhegeh-hegeh mintak jawapan dari aku.before this siap buat muke lagi dengan aku, tapi aku biarkan je sebab aku kesian tengok kau yang macam orang giler memerah otak .kawan aku semua cakap "takpayah bagi orang mcam tu jawapan" biler susah baru ingat kawan biler senang , berjoli-joli lupe pluss tinggalkan kawan.itu ke erti persahabatan.


you're idoit friend, i never need you and never fell sad or regret when say goodbye pluss get lost and please go away from my sight and my life . will you ?

No comments:

Post a Comment