Saturday, March 27

saye ade boipren yang handsome.

macam ape je tajuk entry hari ni kan.hehehe.i begin my story like this , hari ney ade karnival jom 'u' masuk sekolah aku pun pergi.karnival tu kat stadium indera mulia.sampai-sampai je kiteorang pun turun le.then et la pandai sangat dia pun maen jalan je la.kiteorang jalan masuk dalam stadium.time tu aku cakap 'umu ayen la' umu cakap mane , aku cakap 'maen-maen je la'.masuk-masuk stadiun tu kan aku nampak muke yang familiar sangat.et yang kat depan teros buat muke happy sambil cakap qiqi ayen la ayen.umu pun a'ah la qiqi ayen ee ensem nye dia.aku tengok dia dia tengok aku.giler ensem betol.pastu umu cakap


umu : nad tu la boipren qiqi,encem kan
nad : yang mane,yang macam cine tu ke?
qiqi : nad tu la boipren qiqi.ensem kan.hehehe


aku x tegur dia pun dia pun x tegur aku.mungkin due-due terkejut kot.dah 3 tahun aku x jumpe dia.dia pun dah 3 tahun x jumpe aku.harini aku happy sangat dapat jumpe dia and baru aku sedar saye ade boipren yang handsome la.heheh




No comments:

Post a Comment