Friday, March 19

jadual budak sekolah =.=

Secara rasminya , aku mmg masih budak sekolah dan bersekolah . Harap kau sedar tuu .




Sekolah aku selalu start pagi 720 habis tak habis habis  tamat sesi persekolahan pun aku x berape sure. kalau tengok pun still kena stayback hahaha.


setiap isnin aku balik lambat ,aku balik lambat sebab ade perjumpaan budak seni dengan cikgu.name cikgu tu aku x tahu la.tapi dia memang comei betul.


hari selase ade kelass tambahan.start dari pukul 230 sampai 400.sekolah tamat pun pukul 200 cam x sempat la aku nak makan nak sembahyang lagi.geli gila doe tunggu lame-lame kat sekolah dah la sekarang cuace panas lagi aku x suke.kalau dapat balik mandi bagus jugak ni x de.


oke hari yang paling dibenci oleh aku hari rabu.hari rabu x best.dulu hari rabu hari kurungan,hari penjare,hari busuk,hari x aci , hari x pandai and act bahahaha sebab balik sekolah pukul 400.now dah x de koko time pagi.tapi aku still benci  x berape suke hari rabu.ko cube pikir aku datang sekolah dah lah lambat , orang dah nak start perhimpunan baru aku datang then terus baris ikut unit beruniform.yuckk jijik betol dah la aku krs cikgu sume garang lagi aku benci.aktiviti time pagi memang membosankan sume orang bosan buat tahi mate lagi bagus agaknye.


khamis ade class tambahan jugak balik pukul 400 penat doe.


jummat sekolah habis pukul 1200 hooorayhh.aku suke hari jumaat penghulu segala hari,hari yang bagus,hari yang ceria,hari yang menyinar act sebab balik awal.hari jumaat aku giler free so aku pun tido la sepanjang petang tu.


sabtu ade tuisyen akaun pukul 400-600 cam x boleh bla belajar akaun petang-petang.mesti satu hapah pun otak aku x dapat tangkap.boleh batuk bedarah aku.


ahad.hari tido.


inilah schedule harian aku ? . Aku busyy sepanjang persekolahan . Ho-ho disgusting man .


p/s : jangan kacau aku nak tido malam-malam.ko x yah lah nak text aku pukul 2-3 pagi.






No comments:

Post a Comment